Alt som skjer i Oslo og omegn - samlet på ett sted

Lass på lass med stein ble kjørt ut, nå kjøres stein inn igjen

Steinlass på vei inn igjen i tunnellen ved vannbehandlingsanlegget på Oset og Kjelsås.  FOTO: Kristin Tufte Haga / NAB
Steinlass på vei inn igjen i tunnellen ved vannbehandlingsanlegget på Oset og Kjelsås. FOTO: Kristin Tufte Haga / NAB

Den var rett og slett for stor stein, forklarer Vann- og avløpsetaten.

ANNONSE
Octavian Forlag - Goldfinger