Alt som skjer i Oslo og omegn - samlet på ett sted

Slo i politibilen: Måtte bruke pepperspray

Da politiet bisto en ambulanse i Storgata med et helsetilfelle, begynte en mann å slå i politibilen natt til onsdag, ifølge operasjonsleder Kristine Hedly ved Oslo politidistrikt.

ANNONSE
Octavian Forlag - Sonderlager