Alt som skjer i Oslo og omegn - samlet på ett sted

Mann slo i politibil - måtte bruke pepperspray

Da politiet bistod en ambulanse i Storgata i Oslo sentrum med et helsetilfelle natt til onsdag, begynte en mann å slå i politibilen. – Mannen samarbeidet ikke og politiet brukte pepperspray for å få kontroll på ham. Vi har nå kontroll på mannen som blir innbrakt og kjørt til arresten, skriver politiet. Mannen blir anmeldt for skadeverk og ordensforstyrrelse.

ANNONSE
Octavian Forlag - Goldfinger