Alt som skjer i Oslo og omegn - samlet på ett sted

Person som lå i koma etter sykkelulykken i Enebakk er død

Ambulansepersonell og politi er på stedet ved en trafikkulykke. Tre personer går mot kamera på en vei. En politimann til venstre ser på telefonen sin, en ambulansearbeider i midten ser fremover, og en brannmann til høyre går også fremover. I bakgrunnen står flere politi- og ambulansebiler. (Bildebeskrivelsen er laget av en KI-tjeneste) FOTO: Live Austgard/NRK
Ambulansepersonell og politi er på stedet ved en trafikkulykke. Tre personer går mot kamera på en vei. En politimann til venstre ser på telefonen sin, en ambulansearbeider i midten ser fremover, og en brannmann til høyre går også fremover. I bakgrunnen står flere politi- og ambulansebiler. (Bildebeskrivelsen er laget av en KI-tjeneste) FOTO: Live Austgard/NRK

En ny person er død etter sykkelulykken i Enebakk 12. mai. En person ble bekreftet død dagen etter sykkeltragedien, hvor flere ble skadet. En av de skadde ble fraktet til sykehus, og lå ifølge VG i koma i én måned, før vedkommende døde av skadene. Ulykken skjedde i forbindelse med en forbikjøring, der det oppsto et sammenstøt som førte til at sykkelfølget ble påkjørt. – Etterforskningen er fortsatt i en tidlig fase, og vi kan ikke gi ytterligere detaljer om hendelsesforløpet på nåværende tidspunkt, sa politiet til NRK i slutten av mai.

ANNONSE
Let's Pixel AS