Lastebilsjåfør pågrepet for ruskjøring på E6
Politiet fikk i 18-tiden flere meldinger fra personer som hadde sett en trailer som vinglet nordover på E6 ved Vestby. – Traileren ble stanset ved Vinterbrokrysset og kontrollert. Fører var påvirket av alkohol godt over lovlig verdi, skriver politiet i Øst. Sjåføren hadde en promille på 2.54. Han har nå blitt pågrepet og fått førerkort beslaglagt.