Alt som skjer i Oslo og omegn - samlet på ett sted

Lastebilsjåfør pågrepet for ruskjøring på E6

Politiet fikk i 18-tiden flere meldinger fra personer som hadde sett en trailer som vinglet nordover på E6 ved Vestby. – Traileren ble stanset ved Vinterbrokrysset og kontrollert. Fører var påvirket av alkohol godt over lovlig verdi, skriver politiet i Øst. Sjåføren hadde en promille på 2.54. Han har nå blitt pågrepet og fått førerkort beslaglagt.

ANNONSE
Octavian Forlag - Goldfinger