Alt som skjer i Oslo og omegn - samlet på ett sted

Innbrudd hos David-Andersen: Stjålet for opptil én million kroner

Tyvene som natt til mandag laget et hull i vinduet og stjal smykker fra gullsmeden David-Andersen i Bogstadveien i Oslo fikk med seg varer for opptil én million kroner. Meldingen kom til politiet rett etter klokka 02.30. – Tyvene tatt seg gjennom skuddsikkert panserglass med spesialverktøy. Det sier Inge Nygaard, administrerende direktør i David-Andersen. – Dette var et presist angrep mot utstillingsvinduene. Tyvene forsøkte også å lage et hull i det andre utstillingsvinduet, men lyktes bare med det ene.

ANNONSE
Octavian Forlag - Goldfinger