Alt som skjer i Oslo og omegn - samlet på ett sted

Russ samlet seg i Asker

Politiet rykket ut til Follestad Næringspark i Asker natt til mandag, etter meldinger om slagsmål mellom russen. Et sted mellom 30 og 40 russebusser var på stedet, men det var ikke pågående slagsmål da politiet ankom, og de har heller ikke funnet noen skadde. En times tid senere hadde rundt 15 russebusser samlet seg ved en restaurant i sentrum. Også fra der fikk politiet melding om tilløp til slagsmål, men heller ikke der var det noe som pågikk, eller skadde personer, da politiet kom fram.

ANNONSE
Let's Pixel AS