Rykket ut til brann på sykehjem i Bærum
Brannvesenet og politiet rykket ut til melding om brann i et sykehjem i Bærum i natt. Det er mistanke om at brannen startet på en takterrasse, men akkurat hva som begynte å brenne er foreløpig usikkert. Det ble en del røykutvikling i trappeoppgangen ifølge politiet, og to personer ble sjekket ut av ambulansepersonell fordi de hadde fått i seg røyk da de prøvde å slukke brannen. Det var ikke behov for å evakuere bygget.